fbpx

Električni nasljednik Golfa, ID.3, prodavat će se samo online

2 min. za čitanje

Volkswagen je zaokretom u smjeru elektrifikacije vozila kao uzor uzeo Teslu, pa su po njihovom principu odlučili organizovati i prodajnu mrežu za svoj središnji model električnih automobila. Piše autonet.hr

Sljedećeg mjeseca prvim bi kupcima trebali biti isporučeni njihovi primjerci Volkswagena ID.3, često nazivanoga električnim nasljednikom legendarnog Golfa. S promjenom poslovne politike u ovom koncernu došao je i zaokret kada je riječ o prodajnoj i distribucijskoj mreži – automobili linije ID moći će se kupiti isključivo putem Interneta.

Prvi proizvođač koji je svoje nove automobile odlučio ne prodavati u salonima bila je Tesla, pa se tako njihova električna vozila mogu nabaviti samo izravno od njih, tek ponekad uz podršku zastupnika ili prodajnog salona. Sada sličnim putem idu i u Volkswagenu, no oni su za ovaj potez morali dobiti suglasnost svoje široke mreže postojećih zastupnika – i dobili su je od njih 100% u Njemačkoj, ali uz uvjet da oni ne budu izbačeni iz prodajnog lanca.

Online, ali i preko zastupnika

Kupci će svoje električne Volkswagene iz ID linije ubuduće birati na Internetu (kako kažu, sa samo 10 klikova), a potom će ih moći preuzeti u sebi najbližem VW prodajnom salonu. Salon će tako preuzeti ulogu agenta, pod novim uvjetima ugovora s koncernom, i za to će dobiti proviziju. Malim će kompanijama koje prodaju VW vozila posao s ID linijom tako biti značajno olakšan jer neće morati finansirati izložbene i testne automobile koji im stoje u salonima, već će dio toga podnijeti VW, a dio će im se omogućiti finansirati putem leasinga.

Volkswagen će ovom strategijom ubuduće direktno prodavati svoje automobile kupcima, dok će prodajnu mrežu koristiti kao integralni dio procesa prodaje, čiji će zadatak primarno biti briga za želje i potrebe kupca. Sistem započinje s radom početkom prodaje modela ID.3 u Njemačkoj, a za očekivati je da će se proširiti s širenjem dostupnosti električnih Volkswagena i drugdje.

Podijeli ovaj članak
Napišite komentar
Subscribe
Notify of
0 komentara
Inline Feedbacks
View all comments