fbpx

Počinje šesti ciklus poduzetničke edukacije

2 min. za čitanje

tzZbog velikog interesovanja studenata za proces edukacije u Business Start-up Centru Univerziteta u Tuzli želimo upoznati javnost, a posebno zainteresovane studente da počinjemo šesti ciklus poduzetničke edukacije nizom informativnih radionica koje se održavaju na svim fakultetima Univerziteta u Tuzli. Tokom prošle godine obuku u našem centru prošlo je oko 60 mladih ljudi, studenata Univerziteta u Tuzli, a njih 7 je procesu pokretanja biznisa, što čini ukupno 28 uspješno pokrenutih malih preduzeća do sada. Uvijek želimo naglasiti da su neka od ovih preduzeća zasnovana na inovativnim idejama, a sva na akademskim znanjima stečenim u toku studija, kao i na treninzima u našem Centru.

Studenti koji prijave najbolje ideje stiču pravo pohađanja jednosemestralne obuke iz oblasti poduzetništva gdje uče kako da svoju ideju pretvore u kvalitetan biznis plan. Kompletan proces je istovremeno i takmičenje za najbolji biznis plan i 5-7 prvorangiranih biva nagrađeno novčanim sredstvima. Business Start-up Centar Univerziteta u Tuzli razvija i naučno-istraživačku komponentu i nudi učešće u posebnom ciklusu edukacije mladim istraživačima, magistrantima, doktorantima te svima koji su se opredijelili za bavljenje naukom, a žele naučiti više o poduzetništvu.

Informativne radionice koje će se održati tokom ove sedmice su zakazane:

• Na Fakultetu elektrotehnike Univerziteta u Tuzli u 09:15 h – amfiteatar na II spratu
• Na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Tuzli u 11:00. h – amfitetar

Nekoliko radionica je već održano, a neke će biti zakazane za narednu sedmicu.

Pored ovoga, svi zainteresovani studenti se mogu javiti u kancelariju Business Start up Centra na Univerzitetu u Tuzli, II sprat Filozofskog fakulteta, broj 28, pozvati na broj: 300-510 ili posjetiti web stranicu: www.bsc.untz.ba

I ovaj ciklus Biznis Centra financira Ministarstvo vanjskih poslova Republike Austrije, a menadžment Projekta obavlja Nevladina organizacija Taldi iz Tuzle.

(SodaLIVE.ba/UNTZ)

Podijeli ovaj članak
Napišite komentar
Subscribe
Notify of
0 komentara
Inline Feedbacks
View all comments