fbpx

Kvalitet odvoza smeća u mjesnim zajednicama?

4 min. za čitanje

Prema podacima J. P. Rad  Lukavac do decembra prošle godine odvozom smeća obuhvaćene su bile 23 mjesne zajednice i to 8.677 fizičkih i 642 pravma lica. U odnosu na 2009. godinu broj korisnika po mjesnim zajednicama u 2010. godini, kada je u pitanju odvoz smeća povećan je za 6 posto.

Broj domaćinstava po MZ koji je ukuljučen u odvoz smeća

1 Lukavac Grad 3.324
2 Lukavac Mjesto 806
3 Hrvati 301
4 Huskići 179
5 Bistarac Gornji 259
6 Bistarac Donji 195
7 Bokavići 225
8 Modrac 172
9 Tabaci 174
10 Prokosovići 275
11 Puračić 558
12 Devetak 324
13 Dobošnica Donja 325
14 Dobošnica Gornja 80
15 Gnojnica 336
16 Berkovica 65
17 Šikulje 42
18 Bikodže 129
19 Turija 176
20 Babice 16
21 Poljice Gornje 214
22 Poljice Donje 75
23 Kruševica 46
24 Brijesnica Donja 2

Ova tema se ne odnosi na odvoz smeća u MZ  Lukavac Grad. U toj mjesnoj zajednici, smeće se odvozi svaki dan i usluga je na zadovoljavajućem nivou. Isto tako tema se ne odnosi na cijene, to će biti  druga priča odnosno tema.

Poznata je činjenica da se odvoz smeća u svim osim u MZ Lukavac Grad vrši „SAMO“ dva puta mjesečno, tj. svakih 15 dana. Postavlja se opravdano pitanje da li je to dovoljno??

Isto tako treba istaći da je količina skupljenog otpada ograničena. Znači onaj dio otpada koji prelazi dozvoljenu granicu ostaje u domaćinstvu, ili postaje dio neke nove/stare divlje deponije.

Ako se zna da su vijećnici  OV Lukavac  Odluku o obaveznom odvozu smeća donijelu u cilju smanjenja odnosno ukidanju divljih deponija, zbog čega onda ona nema i takvu realizaciju?  ZNAM, sada će nadležni reći da JKP „RAD“ nema tih kapaciteta, ali to nije opravdanje za višegodišnji problem. Ako ne mogu osigurati kvalitetnu uslugu, onda nemam/imam obraza i da je naplatim!

Sakupljati  otpad 15 dana u ljetnim danima u civiliziranom svijetu  je nezamisliva misija. To bi pametni ljudi nazvali  „izvor bolesti“ u vlastitom domaćinstvu. I još kada ti vrate dio tog otpada, jer prelazi dozvoljenu količinu a ti ga 15 dana čuvao na +38 stepeni, onda … šta sa njim? Da li je rješenje odvući na divlju deponiju ili radniku JKP RAD “gurnuti” u džep kutiju cigareta, kako bi se on smilovao i uzeo onaj vraćeni dio smeća. Šta da radim sa onim dijelom otpada koji prelazi dozvoljenu količinu??

I na kraju, pozdravljam odluku OV Lukavac o obaveznom odvozu otpada. Ali ne opravdavam višegodišnji ne rad na stvaranju boljih uslova za realizaciju ove odluke.

Pozivam sve one koji  imaju konkretne kritike/ideje na ovu temu,  da ih upišu u dijelu komentara. Pomozimo nadležnim organima da nam život učine boljim.

Naše će ideje vjerovatno neko od nadležnih koji primaju platu na rješavanju ovih problema i pročitati. POMOZIMO IM!

(SodaLive.ba)

Podijeli ovaj članak
28 komentara
Subscribe
Notify of
28 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments

Koliku cijenu odvoza smeća plaćaju stanovnici Lukavac -grad gdje se svakodnevno odvozi smeće, a koja je cijena za ostale jednom u 15 dana? Da li je JP RAD spreman da svoje obaveze odvoza izvrši na vrijeme ili da samo ispostavi račun za ne obavljeni odvoz smeća, otrovnu vodu u cjevovodima itd.???

Ma, istini na volju, ja nisam nesto primjetila da svaki dan odvoze smece u gradu!meni se ceini da je to rjedje…jednom hefteno…ali racuni stizu na vrijeme!

Komunalci su plaćeniji od medicinara 🙂

Sta nam vrijede konkretne ideje kad ih gospoda vijecnici i nacelnik nece ni procitati..ja samo znam da su ostale MZ u ovoj opstini u dosta gorem stanju po svemu(ne samo po odvozu smeca) od MZ Lukavac Grad…konkretno mislim na MZ Lukavac MJesto gdje je stanje po svemu grozno a gospodin nacelnik javno obeca i javno slaga da ce uradit nesto povodom rasvjete i trotoara ulicom kojom nam djeca idu u skolu…neka mu je na cast… taako da me ne moze iznenadit ni to da ce se to sve prelomit preko nasih ledja…i ovako svi placamo istu cijenu a nama odvoze 2 mjesecno a u gradu svaki dan…dzaba nama konkretne ideje kad oni rade sta hoce…al nicija nije do zore sjala pa valjda nece ni njihova…

pa zar nisu poceli postavljat stubove za rasvijetu u Ulicu prema barotnom ??’
bila je tema i neko je reko da su poceli da kopaju rupe i da postavljaju bandere za rasvijetu …. a sad od tebe cuh ovo … pa kome sad vjerovat neznam ….

a Komunalac je drzavna firma prijatelju … odnosno opstinska ali drzavna to ti je to …. tako da plata nemoze bit 200 mora bit visoka ….. a p to vi morate ljepo fino uzet i peticiju napisat isto kao i za rasvijetu sto ste napisali i da se potpisete na taj papir i da predate u opstinu i onda ljepo da se dogovorite za sastanak sa Direktorom komunalca i Nacelnikom ili sa sluzbom za poslove mjesnih zajednica opstine Lukavac i ljepo fino iznjet probleme …. i ljepo se dogovorit kojim danima da dolaze i da kupe smece i da to isto smece vozi…..

ako to nebudu htjeli ima brate gradzanska neposlusnost i ljepo fino neplacate pa nek tuze onda ljepo i vi njih tuzite jer po ugovoru koji ste se dogovorili oni su obecali da ce lupam sad svakih 7 ili 10 dana odvozit smece sa tih i tih lokacija a oni to nerade tako da ih mozete tuzit….

to vam je moj savjet pa sad….

Dame i Gospodo, fino ste se vi raspisali o tome sta tko i kako bi to trebalo i kome je bolje a kome losije… Smece se u gradu odvozi kad se kontejneri manje vise napune. To znaci da nije niti jednom sedmicno a niti svaki dan nego upravo onoliko koliko treba.
Kada bi umjesto JP Rad odvoz smeca obavljala privatna firma, onda bi cijena odvoza bila trzisna i ugovorna i direktno bi zavisila od broja dolazaka, kolicine odvezenog smeca, nacina pakovanja smeca i marze te indirektno od kilometraze, amortizacije vozila i opreme i naknada za odlaganje otpada…
Nije isto preci 200 metara u gradu i na jednoj lokaciji napuniti kamion s nekoliko kontejnera i vozat se citav dan po jednom selu od kuce do kuce i rucno istresati kante u smecaru. Vise je tu i sati rada i kilometraze i amortizacije i svega sto bi trebalo da ide u cijenu odvoza smeca. Moramo zaboraviti na te divne zaostavstine socijalizma i razmisljanja da bi svi trebali imati jednako ili placati jednako ili zaradjivati jednako. Dokazano je da to nije u ljudskoj prirodi.
Na zapadu se pokazalo da je odvoz smeca, baratanje svim vrstama otpada, recikliranje, te pruzanje usluge snabdijevanja pitkom vodom jako isplativ biznis. Kod nas taj biznis i dalje obavljaju drustvene firme sa manje vise nikakvom dobiti pa cak i ispod ekonomske cijene.
Manite se kukanja i nemojte cekati da vam netko drugi rijesi sve probleme (pogotovo ne opstinska vlast) nego se aktivno ukljucite u rjesavanje istih.

eee kaze:To znaci da nije niti jednom sedmicno a niti svaki dan nego upravo onoliko koliko treba.

A ko je ta osoba u Lukavcu ili negdje drugo, sto zna koliko je onoliko koliko treba?

UHH…RACUNI SAMO PRISTIZU TE ZA SMECE,TE ZA VODU…U 15 DANA SE ODVOZI SMECE A NEKADA I JEDNOM MJESECNO U ZIMSKIM DANIMA KOD NAS NIJEDNOM A RACUN VALJA PLATITI…CIJELO LJETO VODA NIJE NESTAJALA,A SADA EVO VEC IMA MJESEC DANA KAKO VISE NEMA VODE NEGO STO IMA (DA JE LJETO COVJEK BI MOGO RAZUMJETI DA JE “NESTASICA”) NARAVNO RACUNI ZA VODU STIZU I VECI BEZ OBZIRA STO JE NIJE BILO DANIMA…STUBOVI ZA RASVJETU JESU POSTAVLJENI A KADA CE I PRORADITI MOZDA KAD NACELNIKU BUDE PONOVO TREBALA “NASA PODRSKA” ZA NESTO PA CE NAM OPET ZAMAZATI OCI…SVI NAM NESTO OBECAVAJU A NIKO NISTA NE ISPUNJAVA, KOMUNALNO SMO ZVALI JEDNO 10 PUTA DA SE INFORMISEMO ZASTO NEMA VODE,ISMIJAVAJU NAS I IZIGRAVAJU SE S NAMA…MA STA VISE DA PRICAM…ZALOSNO JE SVE OVO STO NAM RADE JER OVDJE SEBI NEKO PREKO NASIH LEDJA PUNI DZEPOVE…MISLIM GDJE TO POSTOJI DA SE SMECE ODVOZI U 15 DANA,NIGDJE DRUGO-SAMO KOD NAS 🙁 🙁 🙁 🙁

Slažem se sa tobom meho
kod nas sje dva puta sedmicno i ajde zimi je to dovoljno, a bogami ljeti je problem zbog smrada, samo treba u lukavcu ostaviti dvije sedmice smeće da stoji u pola ljeta pa nebi se moglo dahnuti, tako da je ljetos neki minimum u svim mjestima općine jednom sedmično.

Smeća je sve manje , spram kupovne moći stanovništva . No treba ga redovno odvoziti – gdje ?
Pa inspektori su zabranili upotrebu deponije u Smolućoj , a Huskićani su odjebali izgradnju Moderne deponije Kantonalnog nivoa .
Ako inspektori jače pritisnu , Lukavački Rad će morati iznajmljivati deponiju kod susjednih Općina – samo će tada to sve biti skuplje .
P.S Za Bakira :Prve četiri riječi mog komentara , se ne odnose na tebe . Naprotiv – You are the greatest human garbage on this site .

🙂 🙂 🙂
Narod ima vlast kakvu zasluzuje i za kakvu je glasao – u tom paketu idu i drzavne firme ko sto je JKP Rad.
Zelim da pohvalim autora objavljenog teksta i kazem da mu je svaka zlatna.
Takodje skidam kapu i Enidi Bojkic koja se ne krije iza anonimnosti jer u ovoj drzavi vise nema mjesta za anonimce – one koji zele da kazu ali da se ne zna ko je rekao.
Ja takve vidim kao na ovim prostorima stotinama godina poznatu vrstu ljudi koja samo druge huska da nesto javno kazu i urade a nemaju petlje da stanu iza svojih rijeci.
Jos jednom sve cestitke autoru teksta.
Aferim Semire. Takvi kao ti mijenjaju misljenje javnog mijenja i guraju stvari na bolje.

Moram da prosirim onaj dio sa huskacima jer su oni mozda i veca opasnost od onih koje kritikuju iz sjene.
Oni su u stvari kriticari vlasti koji bi prodali dusu da i samo postanu dio nje pa ne bi da se zamjere. Na kraju oni koji su huskali i gurkali jedini izvuku licnu korist iz rezultata borbe vecine koja se izborila za nesto dobro. Neku pozitivnu promjenu.
Huskaci svih bija su ovu zemlju uveli u rat a ni jednom im na kraju ni dlaka nije falila i jos salju policiju na borce koji su njima stvorili fotelje.

Eto pa nek se ljuti ko hoce.

Vic za Garagu :
” Sjedi kćeri kod kuće doće suđeni ” – govorila mati curi svojoj.
Sjedila kći par dana ,čekala i onda veli materi :
” Ja odoh u motel preko puta , kad dođe suđeni pošalji ga tamo ” .
A i ti , sjedi kritikuj , umjesto da mi tražiš člansku pristupnicu i da počneš djelovati , nekad i zarađivati .Sad će izbori .Trebaju nam samo pošteni ljudi – poput tebe ,poput nas , a uvjerit će mo te da nismo svi crni , kao što misliš – pogotovo ovdje u Lukavcu .
Što se tiče huškanja , svi smo mi ovdje odrasli , i nevidim da iko ikoga na zlo navraća .

Neozbiljno ozbiljno 🙂 u MZ LG dva konjtanjera dodje na 5 zgrada i 10 poslovnih objekata///zato valjda treba da dodju cesce a to sta se radi treba pitati ove koji su dosli na vlast a ne nas stare, jel tako hari, ma sta me briga ja sam i pobjego iz okolnih MZ?1? I da svi oni vrate stipendije od komunalnog jel tako kolizioni? zaHaris:nemerem belivit, i tebi je svanulo ALI samo mozda u ulici; al nista te nisam razumio al neka popushim i ja tebi al odozgo :D; ma Volim i ja tebe jer da nije tebe ne bi smo mi i dalje bili na celu i procelju ove (ili djela 100% BiH)
Garaga ma pusti ove luzere iz stranke ZaGraBiH; eto ko kaze da se hari ne bavi ekologijom, zagrebo je dobro; //hajde ti kod nas pa cemo i mi malo grabiti okolo cisto za ekologiju i zelenis ($).

@Meho – onoliko koliko treba je kad je kontejner pun a nista ne ispada iz njega i dodju komunalci i odvezu smece.

eee hvala na odgovoru 😉

ne volim da navodim primjere od drugih jer smo i sami sposobni sve da organizijemo.ali evo ja sam trenutno u jednom gradu od oko 150 hiljada stanovnika i ovde se smece odvozi svakih 14 dana i svi su zadovoljni.
stanovnici dobiju plan na pocetku godine,a mogu da ga vide i na internetu.na osnovu tog plana svako moze da planira ,i siguran je da ce komunalci taj dan doci.
Bez nekog plana i organizacije nema ni reda.Stanovnike ,one koji su nedisciplinovani treba navikavati na obaveze i red.

evo ovako izgleda npr. dio tog plana na internetu:

Danas je cetvrtak 20 Jan 2011

17 Jan 2011 papir/karton
Pon

18 Jan 2011 plasticno smece
Utor

19 Jan 2011 normalno smece iz kuhinje
Srij.

20 Jan 2011
Cetv.

21 Jan 2011
Petak

22 Jan 2011
Sub.

znaci termini su svima unaprijed poznati,imali oni smece kod kuce ili ne,kamion sa kontejnerom dolazi u ulicu i odvozi ga.stanovnici su duzni taj dan da svoje kante za smece postave na dostupno mjesto,kako bi se odvoz sto brze uradio.kante za smece na zalost moramo ponovo svako svoju u dvoriste ili ne znam gdje sami da vratimo.

Ja sam siguran da Lukavac ima mnogo pametnijih ljudi,koji to jos bolje mogu organizovati od nekih drugih.

Gradili bi oni eko deponiju na relaciji između Huskica i Smoluce…al malo sutra ce uspjeti s tim planom ikada… sve dok ljudi zive u huskicima tu je sagraditi sigurno nece! 100% bili odustali pa sad opet vode raspravu o tome AL NECE USPJETI! Neka je naprave u centru Lukavca,pa neka se i grad cijeli truje a ne samo da Huskice i Zagorje potruju…Cuj eko deponija po evropskom standardu u BiH… 🙁 🙁 🙁 🙁
Pozdrav Jasmine za tebe i tvoju porodicu,mozda ne znas zbog promjene prezimena ja sam Ernina sestra… Anonimci ovdje raspravljaju nesto,oglasite se svojim punim imenom i prezimenom pa da bar znamo s kim vodimo razgovor. POZZ

NE ODVOZE SVAKI DAN, NEGO TO RADE PONEDELJKOM I ČETVRTKOM

@ZA Harisa
Fala ti za ponudu za clansku kartu – ali ne hvala.
Ne u SZBiH. Ni u jednu stranku koje nam sada “donose bolje sutra”.
Meni je 41 godina i za ovih 20 godina od kad su se pojavili oni koji nas spasavaju od svega “loseg” sto nas je “zadesilo” u socijalizmu dobro sam vidio koja je stranka kakva.
Sta su pricali a sta su od tog uradili.
Trenutno nema te sile da pljunem na svoje principe i pridruzim se i jednoj.
Jedina stranka kojoj bih se ja prikljucio je ona koja bi bila spremna na ono sto su Komunisti uradili u svoje vrijeme.
Prvo da napravi deset velikih zatvora, da uvede smrtnu kaznu, da uvede drakonske mjere za pronevjere i privredni kriminal, da pootima ratnim profiterima sve sto im je SDA omogucila da steknu tudjim parama i na tudjoj muci, ….
A za onaj vic, dobar je i ima dobru pouku ali ja sebe smatram dijelom naroda koji ima pravo i mora da sve glasnije govori sta i ko ne valja u ovoj drzavi i ako zatreba vilama i motikama istjera onoe koji su prigrabili vlast za samo svoje dobro.
Na kraju, sta nam ostaje nego da govorimo i kazemo kako nam je i sta mislimo zasto nam je tako kako je i ko je za to kriv.
Narod ne smije da suti. Narod u BiH mora da urla kolilko mu ne valja.
Mora se od necega krenuti a ako bude srece i ovaj narod ce opametnit i napokon shvatiti da mu politicari govore ono sto zele da cuje a ne ono sto misle.
Na kraju krajeva – da zapamti koja je stranka kako nastala sta je obecavala i sta je uradila dok je bila u vlasti.
Ovo drugo posebno.
Sve ostalo je propast za ovaj narod.
Najgori nisu oni kao ja koji javno kazu sta misle i kritikuju. Najgori su oni koji se kriju, sute i cekaju da im neko donese bolje sutra a da ni prstom ne mrdnu.
Ti su najgori.
Narod nema pojma koliku ima moc. Jednog dana ce shvatiti a onda ce biti sta ce biti.
Samo da dugo ne cekamo.
Imam i ja dobar vic vic za tebe. Mozes ga procitati u Dnevnom Avazu od 16 Januara 2011 na stranici 8 desno gore – “teme”.
🙂

Tuzlak…stubovi jesu postavljeni al nikada rasvjeta nije zavrsena niti su uradili ista sto je nacelnik javno obeco,nema jos zabrane,nema trotoara,usporivaca,sve je to suplja prica nacelnika i njegovih istomisljenika koji vode nasu MZ Lukavac Mjesto,al njima nek je na cast to sto i javno lazu majke koje su samo trazile malo normalnijih uslova za svoju djecu,Nasoj djeci nek je Bog na pomoci sad kad krenu u skolu po onakvoj ulici al i to na njihovu dusu(ako je imaju).
A smece i vodu redovno placamo a vrlo dobro znamo kakvu pitku vodu(otrov)nam salju kroz cijevi a i to kad je ima jer je u zadnje vrijeme i nema a vodomjeri se okrecu i kad nema vode tako da nam racuni stizu cak veci kad nema vode…
Mozemo se prepucavat i svadjat do mile volje ovdje na komentarima dok nas ONI(znamo svi dobro ko su to oni) uporno TRUJU pitkom vodom,cistim zrakom(jos malo pa cemo i njega placat i to sa PDV-om),ubijaju nas dobrim cestama na kojim nema trotoara,
to vam je ona dobra stara ZAVADI PA VLADAJ a mi smo svi zavadjeni i otrovani pa nam izgleda samo ostaje to da se izmedju sebe svadjamo da bi nam malo ko lakse bilo,a ONI sve deblji,kuce im sve vece,vikendice sve ljepse,zene sve deblje,novcanici sve deblji…
Upravu je Balasevic “Krivi smo mi”

pozdravio bih autora teksta svaka cast ali sta nam vrijedi mozemo komentarisati do sudnjeg dana i nista se nece promijeniti.Sami smo krivi nismo jos dosli pameti i nakon 20godina ponovo biramo iste stranke, iste ljude da nam kroje sudbinu u naredne 4godine,a mi cemo ovako komentarisati, svadjati, predlagati, iznositi neka nasa misljenja kako u bolje sutra a oni ce puniti svoje dzepove i smijati nam se u lice. Da imamo vlast sposobnu da uradi nesto imamo ali u svoju korist ne u korist naroda to treba da je jasno svima.Da se negdje smece odvozi u 15dana to moze samo u bosni i nigdje drugo. Da platis za uslugu a istu tu i ne dobijes u svijetu bih bio na sudu i debelo platio penale. Resenje za ovaj problem postoji ali nije jos stiglo na pravu adresu.I jos nesto da neduzim ukinimo nacionalne stranke dok jos ima vremena da nam BOSNOM BEHAR PROMIRISE. toliko od mene selam garagi i njegovoj porodici.

Da su huskicani bogdom pametni da zaustave dovoz smeca na deponiju potocari neka istresaju ispred nacelnikove zgrade ili kod direktora rad lukavac pa vidite od nas se smece vozi svakih 15 dana a placamo istu cijenu kao i svi i jos istresaju na nasu zemlju i nas truju a jos gore pogledajte koliko ima zaposlenih iz huskica u komunalno 2 covjeka a Nacelnik i Nehro zaposljavaju koga hoce a smece bi u huskice i jos isti cijenu za sve huskicani saberimo se zaustavit dovoz smece u huskice neka ga vuku nacelniku i nehri u sup.k

majka slažem se sa tobom sve do jedne zene im nisu sve deblje, nego sve zgodnije i sve mladje 😉

Ja sam iz Puracica, zivim 150 metara od Sprecanskog mosta. posle rata kako je JP RAD pocelo organizovani odvoz smeca iz Puracica ja placam odvoz. Ja kao stanovnik te ulice ne zelim da dajem primjer da tu i bilo gdje drugdje bacam smece. Moje komsije i drugi ljudi iz Puracica, sva sreca manje ih je nego prije bacaju jos uvijek sve u Sprecu. Molio bih da mi neko da broj ili adresu gdje se ljudi mogu prijaviti. Sve sam ih slikao, par puta i u konflikt ulazio. Molim adresu ili broj da se prijave ovi ne čovjeci. Hvala.

@majka … sjecate se kad je ona tema bila .. pa kad sam vam ja reko da od toga nema nista .. i kad su poceli da kopaju svi ste se obradovali ko velite evo ga pocelo je .. a ja sam i tad reko nema od toga nista i ne samo ja vec i @Nermin isto tako … a Onaj @Encika ono treba javno streljat …

onoliko pisat i govorit kako ce oni nesto da urade pa gledaj ovo sad aa ??

kad sam vam ja reko samo vi obavjestite Avdu Avdica i snjim zajedno pred opstinu vi ste rekli da cete i to uradit ako bude potrebe … neznam dali ima uopste potrebe sad … ??

jel vi vidite ljudi koliko ti ljudi poslanici lazu i varaju i ponizavaju gradzane ?? jel vi vidite to ??’
ne samo u Lukavcu pa to je i u Tuzli i u Sarajevu i u Bihacu jel vi vidite to ili vi nemate oci ??

halo ljudi svi do jednog pred opstinu i nema maknut dok se neuradi ta ulica … a kad dodzu izbori noga u guzove svima do zdanjeg…..i nemojte mislit da ja ovdje volim SDP ne nije tacno … vi glasajte za koga ocete ali da bude za gradzane a ne za sebe i svoj dzep…

e vidis Kepke …. dao sam ja 3 ili 4 komentara na to isto tako …
nije kriv komunalac krivi smo mi ljudi mi … eto u Sprecu … jelde .. sto materi u guzicu nebaci ??
to treba takve ljude to treba bicovat i udarat dok nepropisaju krv… Iranski islam je najboljui nema boljeg ….

kojom si rukom krao i dor to nesto nju rezu nema price nikakve … a gledaj ovdje …. smece smo mi od ljudi ba smece…

@Huskicanin slazem se stobom sve brate moj … ako je gore deponija odma nju blokirat dok se ulica nezavrsi i sve dok se u ulici neuradi kako treba …
to vam je moj savjet .. ali do vas je sta i kako …

zalosno jebem ti zalosno….

hehehe Garaga … slazem se stobom sve od prve do zadnje …
jedina stranka kojoj bi ja uso sad odma bez ikakvih prica je ta koja ima plan razvoja i koja bi radila kao komunisticka partija Yugoslavije ….

nema druge stranke nijedne … nijedne … a SDP je koliko toliko blizu toj partiji ali daleko je od te miljama ali je blize nego bilo koja stranka u ovoj BiH….

a prijatelju sluso sam da se u Srbiji formirala Komunisticka partija Srbije koja broji 143.454 clana njen predsjednik je Josip Broz ili ti ga Unuk od Tita koji se zove tako….

slusao sam da ce da se prosire i na BiH i da osnuju i u BiH istu stranku i u Hrvatsku i u Sloveniju i Makedoniju …. pa polako zivi bili pa vidjeli …. doce sve na svoje …

@Garaga slazem se stobom prijatelju sve … KOmunisticka partija BiH i to je jedina stranka u koju bi ja uso … odma sad….

newton…zene su im sve deblje al ljubavnice sve mrsavije i mladje…
TuzlaK…svi su oni isti od Encike pa do grupe koji vode MZ Lukavac Mjesto…svi se uvlace nacelniku samo im noge vire..
Mjake nisu od pocetka imale podrsku od MZ ni od vijecnika jer svi se brinu za sebe…sram ih i stid bilo ove nase djecice..
Huskicanima svaka cast jer se oni zajedno bore za svoje dobro sto nije slucaj sa ostalim Lukavcanima..
Odvoz smeca nek preuzme privatna firma pa nek je i skuplje pa da bar znam za sta placam i da negledam vise one nase komunalce kad pocnu bacat po ulici kante koje sam ja kupila i kojima svaki put poslije praznjenja fali ili rucka ili poklopac…

bar 10 dana treba zabraniti odvoz smeca,pa neka malo i grad smrdi onako kako nase kante u koje bacamo otpatke 15 dana…juce je bilo 15 dana od zadnjeg dolaska smecare ali nisu dosli da pokupe i tako kod nas dodju nekada jednom mjesecno,A NEKAD CAK NI JEDNOM…nase kante su ostale pored ceste pune i danas smo ih svi vratili u svoja dvorista…na pitanje zasto nam smece nije odvezeno iz komunalkog nam je receno da je smeceara bila puna i da ce doci neki drugi dan…sta sada? drzati kante na ulici dok se oni sjete doci i isprazniti ih??? naravno racun ce stici mi cemi i dalje placati kao sto placa i grad… SRAMOTA…