BiH ne smije ograničavati uvoz polovnih automobila

11 588

Evropska komisija izgubila je strpljenje pa je ponovo upozorila bh. vlasti da moraju donijeti odluku kojom će biti ukinuta zabrana uvoza automobila starijih od sedam godina i autobusa i kamiona koji su stariji od deset godina. Ovo upozorenje EK šalje BiH već duže od godinu dana, ali bh. vlasti još nisu povukle konkretan potez.

Evropska komisija ističe da je takva zabrana u direktnoj suprotnosti sa Sporazumom o stabilizaciji i pridruživanju i CEFTA sporazumom i naglašava da je to jedna od visokih prepreka u odnosima između Bosne i Hercegovine i Evropske unije. Za juni ove godine zakazana je sjednica posebnog odbora Evropske unije za trgovinu, industriju, carine i oporezivanje i BiH je upozorena da do tada mora promijeniti svoje zakone i ukinuti zabranu uvoza polovnih vozila.

Ministarstvo prometa i komunikacija BiH još prošle godine u maju donijelo je pravilnik o homologaciji vozila koji naređuje da svako vozilo koje pređe granicu mora biti podvrgnuto rigoroznoj kontroli tehničke ispravnosti i ispunjavanja ekoloških normi „euro 3″ i „euro 4″. Međutim, još uvijek nisu određene institucije koje će se baviti tim poslovima pa je zabrana uvoza i dalje na snazi.

Navodno, Ministarstvo je pripremilo nacrt privremenog rješenja koje nije potpuno usklađeno s evropskim standardima, a hoće li ono naići na odobravanje Evropske komisije još je neizvjesno.

(SodaLIVE.ba/SAN)

0 0 votes
Ocijeni članak
PREPORUČUJEMO
guest
11 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
666

Samo neka kontrolisu, dosta je Bosna bila auto otpad za cijelu Europu. Treba da uvedu stroge kontrole za sve sto se uvozi, a ne da narod gine po putu i radi neispravnih vozila, ionako imamo dosta takvih. 

cazim

da li ima ko polovne dobro ocuvane cetri felge za gume 185/65/14 cetri rupe ( passat, golf 2 ),

anonimus

Mislim da se za male pare mogu uvesti puno bolja auto od onih koja su sada na nasim putevima! Polovica tih auta je sigurno starija od 15 godina,dakle,racunica je jasna… A ova novodonesena ogranicenja su sigurno djela kojekakvih lobija auto-uvoznika koji gledaju vlastiti interes i dzep,i koji ne brinu za vecinu…Dodaj tome i politiku i eto ti bogatih pojedinaca i siromasnih ostalih…

Wow

Upravo tako, za male pare nozes kupiti puno bolje auto u EU nego da krpis i popravljas postojece. Ovaj zakon je isao na ruku samo domacim auto dilerima ali ne i obicnom narodu. Takav isti zakon je bio u bivsoj Jugi da bi primorao ljude da voze Zastave, Lade i slicne krseve. Cinjenica je da je 15 godina staro auto koje je odrzavano u Njemackoj bolje od novog Juge.

antimony

Čim bude ukinuto ograničenje,idem u D i kupujem golfa 2,turbo dizel 1991,otprilike 200 eura.

ha ha ha

mehmed

trebali bi dozvoliti uvoz starijih auta od sedam godina jer dosta bolja auta se prodaju u sloveniji i njemackoj po cijenama koje su prihvatljive za nase dzepove,tako da bi svi gradjani vozili mladja auta a uz to i bolja kad bi se dozvolio uvoz a sad niko od prosjecnih stanovnika nema mogucnost da kupi novo auto,pa staro koje ima krpi i vozi a o ispravnosti same mu godine govore ipak je bolje da nam vozila budu do 15g strosti nego sadasnja oko 25.

Denal

Ma samo neka dozvole, ionako deponije su kod nas normalna pojava. Zasto da se zatrpava lijepa i ekoloski cista Njemacka krsevima kad ima BiH za odpad

MC Stoka

Mi da uvozimo euro 3 i 4 a oni ce u svojiti zakone eura pet ,posto su se vec neki proizvodjaci vec oglasili sa eurom pet …Tako mogu svoj krs dobro naplatit a namace posle toga za izlaz i BiH sa tim istim autom praviti probleme…Al dok je ovaca bice i vune …

Cika_Misa

Hoce EU da svoj OTPAD uvoze nama !!!! Majku im njihovu !!!!! Dosta su nas u ratu trovali kojekakvim konzervama ….

AUTO

Deponije za stara auta su profitabilan biznis. Ljudi skupljaju zeljezo, prodaju i od toga imaju koristi a da ne govorimo o starim autima. Nijemacka vlada kroz manje poreze svoje gradane da kupuje automobile koji ispunjavaju vece EKO norme (Euro 4 i Euro 5). U prosloj godini kada je prodaja auta u svijetu pala u Njemackoj je porasla zato sto je Njemacka vlada odlucila da direktno subvencionira i pomogne zamjenu starih automobila po sistemu staro za novo. Price da se zapasne zemlje zele rijesiti svojih krseva i da od toga kao mi nesto ispastamo nemaju nikakve realne osnove i samo sluze za opravdanje politike koja ide na ruku auto dilerima koji uzimaju veliki profit.

Vlado

Ti “666” lupas ko budala sa svojim recenicama. Pa bolje da omoguce uvoz auta iz EU, nego da se ovi nasi krsevi vozaju koji su stari i po 25 godina. Zato alo mozgu glupi, ne znas sta pricas.

11
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x