fbpx

Trasa novog puta Tuzla – Sarajevo prolazi do kraja 2014.

2 min. za čitanje

Kladanj Podpaklenik_02

“Radovi na tim mostovima spadaju u aktivnosti koje se izvode u svrhu izgradnje nove magistralne ceste kojom će se olakšati promet na tom cestovnom pravcu. Radi se o dionici Kladanj-Podpaklenik na magistralnoj cesti Tuzla – Sarajevo gdje će se planinski prevoj Karaula zaobići na način da će se izgraditi četiri mosta, odnosno vijadukta i jedan tunel”, izjavio je ministar Bijedić.

Izgradnjom nove dionice magistralna cesta Tuzla – Sarajevo trebala bi biti kraća za desetak kilometara, a radi se o najtežoj dionici na toj magistralnoj cesti.

Premijer Čaušević nije krio zadovoljstvo onim što je vidio tokom obilaska. „Na ovaj način ispunjava se višedecenijska želja za bržim i kvalitetnijim povezivanjem dva velika centra u BiH, Tuzle i Sarajeva, a možda i najveću korist će imati građani Živinica i Kladnja koji su i najbliže ovoj dionici“, istakao je Čaušević, te dodao da će kvalitetnijom vezom biti bolje iskorištene sirovinske osnove kojima raspolaže ovaj kraj, ali će naše turističke kapacitete učiniti mnogo pristupačnijim.

“Za nastavak radova, odnosno još dva mosta i tunel treba obezbijediti finansijska sredstava i zato smo dobili saglasnost Vlade FBiH, tako da bi u najskorije vrijeme trebalo da se ide i u nastavak tih radova. Rok za izgradnju bi trebao biti 16 mjeseci, ali se nadam da će se možda i skratiti, tako da bismo možda i krajem 2014. imali tu dionicu završenu”, kazao je Bijedić.

Podijeli ovaj članak
Napišite komentar
Subscribe
Notify of
0 komentara
Inline Feedbacks
View all comments