fbpx

Potrošači u BiH nisu ni zaštićeni ni informirani o svojim pravima

1 min. za čitanje

Vijeće za zaštitu potrošača nema uvjeta za funkcioniranje, jer Ministarstvo za vanjsku politiku i ekonomski razvoj uopće ne finansira potrebe udruženja koja učestvuju u radu ovog vijeća.

U godišnjem proračunu za program zaštite prava potrošača se ne obezbjeđuju dovoljna sredstva za aktivnosti udruženja potrošača, tako da mi nemamo nikakvu podršku u smislu realizacije svojih aktivnosti – kaže Murat Rašidović, predsjednik Skupštine Saveza udruženja potrošača BiH.

Osoba koja kupi pokvaren proizvod ili na bilo koji drugi način bude oštećena prilikom kupovine, može se obratiti udruženjima za zaštitu potrošača ili inspekcijskim organima.

Prijetnja inspekcijom

Potrošači nisu informisani i educirani. Ako se na tržište izbaci hrana koja ne odgovara standardima, to se prijavljuje Agenciji za sigurnost hrane. Ljudi uglavnom ne znaju kome se treba obratiti – dodao je Rašidović.

Sarajka Selma Zvirac kazala nam je da se ne osjeća zaštićenom kao potrošač. Ona je mišljenja da nas trgovci varaju na svakom koraku.

Kada imam problem prilikom kupovine, kažem trgovcu da ću pozvati inspekciju i tada se oni trude smiriti situaciju – istakla je Zvirac.

Podijeli ovaj članak
Napišite komentar
Subscribe
Notify of
0 komentara
Inline Feedbacks
View all comments