fbpx

Općina Tuzla završava projekat koji će zabraniti ulaz autobusa iz drugih općina

3 min. za čitanje
Autobuska stanica Lukavac
Autobuska stanica Lukavac

Na taj način smanjile bi se velike gužve posebno na južnoj magistrali koja je postala pretrpana. Kako bi se to postiglo potrebno je uvođenje zabrane ulasku atobusima koji ne ispunjavaju zakosnke procedure.

Svi autobusi koji bi dolazili iz Sapne, Teočaka, Čelića i Kalesije morali bi se zaustavljati u Simin Hanu, dok bi autbusi iz drugih općina zaustavnu stanicu imali u zapadnom dijelu odnosno kod Siporeksa.

„Dakle, to bi se koncentričnim krugovima vršio prevoz u gradu gdje bi autobusi išli svako tri do četiri minuta u vrijeme špica i svako deset minuta u nultom periodu. S tim da bi u Tuzli napravili i oko pet sekundarnih stanica gdje bi putnici iz prigradskih naselja dolazili mini busevima,a zatim presjedali u druge“, rekao je za RTV Slon Aid Berbić – zamjenik šefa u Službi za komunalne poslove Općine Tuzla.

Na taj način smatra Berbić, gužve na južnoj magistrali bi bile smanjene i za oko 60 posto, a prednost putnicima bila bi i mogućnost kupovine dnevne karte. Npr. putnik koji krene iz Gornje Tuzle sa jednom gradskom kartom bi mogao presjesti i u drugi autobus koji vozi do Irca i slično. Time bi uveliko došlo i do uređenja taksi prevoza. Pored toga planirano je i ukidanje autobuskih stanica koje su vlasnici agencija sami sebi napravili odakle kreću za zemlje Evropske unije. Prvenstveno je riječ o stanici napravljenoj na Stupina i na parkingu preko puta BKC-a Tuzla.

„Mi ćemo nastojati kao is vaki savremeni grad nastojati da uredimo ovu oblast i da stanicu stavimo u funkciju i da se zna kada autobusi odlaze i dolaze“, ističe Berbić.

Berbić ističe da bi uvođenjem ovog principa saobraćaja i općina Tuzla imala veliku korist,jer bi prevoznici koji ispunjavaju uslove za obavljanje gradskog prevoza morali dobiti i koncesije i plaćati ih. Pored rasterećenja saobraćaja na južnoj magistrali, Općina Tuzla planira i modernizirati autobuska stajališta, tako da bi na svakome bio postavljen displej koji bi pokazivao kada gradski autobus nailazi. Iako još nije poznat tačan datum početka primjene ove odluke, u Službi za komunalne poslove su mišljenja da politika neće zaustaviti ovaj projekat te da će početkom naredne godine doći do njegove realizacije.

(SodaLIVE.ba/RTVSlon)

Podijeli ovaj članak
10 komentara
Subscribe
Notify of
10 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments

treba onda i njihovim autobusima kao naprimjer 9 zabraniti ulaz u lukavac pa da vidimo sta ce onda

Dobro je to ovaj stručnjak osmoslio gdje bi dosada.
Nikakav problem samo treba onda sve tuzlake otpustiti sa radnih mjesta u susjednim općinama, zabraniti njihovim utobusima ulazak u druge općine, neuplaćivati porez u Tk nedati im uglj itd.
Pa treba se podjeliti ionko smo preglomzni ko država i nprviti begovine pa šta bude bude. Jasmin je gori od Dodika

Ljudi koji izadju iz autobusa se moraju prebaciti do grada. Cime? Autobusima opet. Pa kako ce smanjiti guzvu? Opet ce isti broj autobusa morati ici kroz grad. Ovaj Jasmin je glup ko k. I on a i oni sto glasaju za njega. Oduvijek to tvrdim, ovo je najbolja potvrda toga.

Podržavam ovo i želim im sreću da to i ostvare. Ni u jedan veći grad nema ulazaka sa autobusima kako se kome ćefne. Tuzla se razvija kao grad a hejteri nek izdime. Bezbroj puta sam u Tuzli vidio kako tumaraju poluprazni autobusi i prave bespotrebnu gužvu. Mi u Lukavcu prvo trebamo napraviti pravi korzo a ne ovaj sezonski pa tek onda soliti pamet kako Tuzla treba da se organizuje.

Hahha zabranit nam ulaz?Sta ce nam koji ku*** vase selendre?Ajte vako i vas ugalj i te vase poslove nabijte si u sup**…Niste nam potrebni kolko smo mi vama..I iskreno..okupajte se kad prije nego sto dodjete u grad :’)

Općina Kalesija i vijeće općine Kalesija bi trebalo uskoro donijeti odluku zabrane ulaska GIPS-ovih autobusa Linije br 11 i 13 , Bjeljevac tours bi trebao da bude glavini i jedini prevoznik na toj prevoznik na toj općini (osim ovih što dolaze iz Zvornika,sapne,teočaka,živinica), donošenjem te odluke svi radnici iz Tuzle bi placali dupke radne karte do Tojšića i Kalesije koje su u vrijednosti od 65-85 km i u GPSU njihove karte, pa nek onda oni zabrane šta hoće.To preporučujem i vama Lukavčanima, dosta je više maltretiranja, hoće da zarade pare na osnovu đaka koji placaju ionako preskupe karte još da plaćaju duple…Iako u školama općina Kalesija, Živinice, Lukavac, Srebrenik…. ima dovoljno mjesta za sve učenike iz njihovih općina, oni odlaze u Tuzlu, to treba spriječiti što prije

a sta cemo u tuzli o i onako ce uskoro da potone sa onim barama sto im je jasmin napravio

koja glupost,presjedati…ko god da je to osmislio-nek mu bog podari dobar mozak za pocetak….pa ima srednjoskolaca koji od svojih sela do grada presjedaju, pa iz grada do u tz opet presjedaju…jos i ovo presjedanje na siporeksu—nelogicno, najbolje nek se tuzla ogradi pa nek postane tuzla=drzava

Ministre konju jedan!!!!!!!!! Sjedi i jos smisljaj!!!!!!!

Ljudi dragi zar ovim nasim vlastodrscima nije pametnije da naprave tramvajsku liniju od Lukavca preko Tuzle do Kalesije pa kasnije povezat i ostale gradove – Zivinice, Srebrenik i dr. Eto nam struje pod nosom ( termoelektrana )- em cuvamo okolinu em bi karte mozda bile jeftinije. Nekada je bila inicijativa da se uradi studija za realizaciju tramvajske linije od Lukavca do Tuzle ali bus lobi je to ugusio i politika.