Stanje alarmantno, proizvodnja smanjena za 31 posto

3 1.005

Obustava željezničkog saobraćaja u Federaciji BiH izazvala je teške posljedice u Global Ispat koksnoj industriji Lukavac, tako da je ova kompanija primorana da drastično smanji proizvodnju za 31 %, pretrpjevši ogromne i dugoročne štete.

Ukoliko ne dođe do pokretanja željezničkog saobraćaja GIKIL će nastaviti sa smanjenjem proizvodnje do tehničkog minimuma.

Menadžment GIKIL-a trenutno je u procesu traženja izlaza iz teške situacije u koju je ova kompanija dovedena, a u kontinuitetu se vrši i procjena šteta izazvanih zaustavljanjem željezničkog saobraćaja.

Dio proizvodnih kapaciteta već je stavljen izvan funkcije, a brodovi koji trenutno putuju prema luci Ploče kako bi preuzeli koks proizveden u GIKIL-u morat će do daljnjega čekati prispjeće koksa u Luku Ploče. U stalnom zasjedanju, danas je Menadžment izrazio i brigu zbog mogućnosti gubitka prodaje za 1. kvartal 2011. godine.

Da bi se bar djelomično ublažile posljedice nastale situacije angažovano je stotinu kamiona radi obezbjeđenja uglja za održavanje minimalnog kapaciteta, obzirom da je 7.000 mt uglja zarobljeno na prugama prema GIKIL-u. Zbog nemogućnosti dopreme uglja iz Ploča kvalitet proizvedenog koksa je ispod ugovorenog nivoa jer nedostaju sve komponente u proizvodnji kao što je natrijeva lužina i sumporna kiselina.

Da je situacija zabrinjavajuća pokazuje i podatak da je obustavom željezničkog saobraćaja ugrožena i „Azotara“ tvornica za proizvodnju đubriva, zbog nemogućnosti dopreme sirovina, kao što su amonijak i N-Buthan, kojih u zalihama ima za samo još četiri dana proizvodnje. Blokada proizvodnje u GIKIL-u, Azotari i nemogućnost dostave koksa ozbiljno ugrožavaju opstanak fabrike, a samim tim i budućnost 1.150 uposlenika GIKIL-a.

(SodaLive/BMG)

0 0 votes
Ocijeni članak
PREPORUČUJEMO
guest
3 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
ZA Harisa

Monopolisti ( željeznica , elektrodistribucija ) su zaštićeni , tako da u svojim ugovorima ne nadoknađuju nikom nanijetu štetu .
Koliko je samo puta stala Soda zbog nestanka el.energije – baš ih briga .
Bitno je da su samo oni naplatili ratni dug .
Ej , dado smo im poslije rata po 200 – 400 km za struju ,a mi radili za pakete , u rovovima za certifikate i podmjeru ,par cigara .A njima keš .
Alija – okreni se i ti .

TuzlaK

ovo je strasno ljudi majkemi strasno…. za 31 posto smanjena proizvodnja… pa sto ako vec strajkuju ti zeljeznicari … neuzmu jedan voz i vagone i samo za Koksaru neprevoze ugalj i odvoze Koks u ploce pa nek ostali strajkuju pa ljudi vidis ti budala …. a koksara im najveci partner….

pa to se tako radi … Doktori strajkuju ali primaju samo hitne slucajeve …. a svi mi znamo da je to tako bilo 100 puta do sad… a gledaj ovo …. zeljeznice strajkuju i sad treba zaustavit sve fabrike ….. pa nemoze to tako ….
neka strajkuju i nek se izbore za svoje ali kazem vam …. trebalo je jedan voz samo za Koksaru i to je to ….
neznam sta ce prevozit ako Koksara stane ili aluminij ili termoelektrana i sta ja zanm …. ?? sta ?? mozda putnike ? koje putnike nema 5 ljudi u 5 vagona …. strasno…

ovo treba pod hitno zaustavit …. i poslat voz da vozi ugalj i koks …. inace ode sve ….

Nadimak*

nevjerovatno…ccc

3
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x