Stupila na snagu, pa prolongirana odluka o zabrani saobraćaja za teretna vozila

1 1.382

Nakon što je od 1. Jula na snagu stupila Odluka o zabrani saobraćanja za teretna vozila, ista je nakon nekoliko dana povučena i njeno stupanje na snagu prolongirano za 1. august 2019. godine.

Zbog velikog upita građana, kontaktirali smo Službu investicije, komunalno-stambene i poslove mjesnih zajednica

Iz tehničkih razloga, stupanje na snagu odluke o zabrani saobraćanja za teretna motorna vozila prolongirano je za 01.08.2019.godine, te s tim, da bi se izbjeglo stvaranje zabune kod vozača, saobraćajni znakovi su privremeno, do stupanja na snagu Odluke, uklonjeni. Izjavila je Mirela Bubić, šefica službe za IKSPMZ.

Kako nam je rečeno, došlo je i do izmjene pa će zabrana da se odnosi na slijedeće lokacije:

  1. od raskrsnice za Ul. Čaršijska
  2. od raskrsnice Ul. Tuzlanskog odreda prema OŠ Lukavac Mjesto
  3. od izvora „Barutni“ do raskrsnice sa ulicama Tuzlanskog odreda i M.H.Uskufija
  4. od raskrsnice za Ul. M.H Uskufija
  5. od jednosmjerne ulice Slatine,
  6. od raskrsnice kod poslovnog prostora “EuroDam-Jas na Ul. Lukavačkih brigada”
  7. od raskrsnice za Ul. Milerova
  8. na ul. 8. mart poslije poslovnog prostora “King”
  9. od raskrsnice Ul. Bistaračka sa Ul. 8. mart (poligon) – dionica do Ul. M.H. Uskufija


1
Komentari

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Sofer Recent comment authors
newest oldest most voted
Sofer
Guest
Sofer

To ce sve imati smisla ako zabrana bude samo za vozila preko 3,5 t, jer realno nismo mi nikakav grad, da zabranis ulazak za kedije, niko nece placati dozvolu za ulazak u lukavac od ovih dobavljaca koji salju laka teretna vozila, da bi tu dosao dva puta mjesecno i obisao ovih par trgovina, isporucio robu ili sta vec, a ja kako vidim po ovom rasporedu, lukavac ce biti zatvoren sa svih mogucih strana, bez ikakvog tranzita makar. To ce naravno lose uticati na poslovanja manjih trgovina i firmica, koje ce i same morati placati dozvole za vlastite kedije, a to je naravno za mali biznis znacajan trosak. Evo za primjer Zivinice, zabrana je u centru ali imas tranzit kroz citave Zivinice, od semafora pa do izlaza za Banovice na suprotnoj strani, pored Binga i Zh zole… U cijeloj Banja luci ili Bihaću nema zabrane za vozila ispod 3,5 t., samo za preko, sto ima smisla, a BL je, npr. za Lukavac Njujork…