fbpx

Istražili smo: Koliko radnika bi imala i čime bi se bavila dva nova preduzeća

3 min. za čitanje

Na jučer održanoj sjednici OV Lukavac, najviše polemike izazvala je odluka Kolegija OV Lukavac da u dnevni red ne uvrsti dvije tačke koje se odnose na osnivanje nova dva javna preduzeća na račun građana općine Lukavac.

Pomenute tačke su prijedlozi načelnika Edina Delića, a Općina Lukavac bi trebala da formira dva nova javna preduzeća: “Vodovod i kanalizacije” d.o.o. i “Putevi i komunikacije” d.o.o. i ukoliko se to ne uradi, Lukavac neće imati pitku vodu, riječi su načelnika Delića.

KOLIKO KOŠTA?

Niko do sada nije iznio informacije zbog čega su baš toliko potrebna dva nova preduzeća na teret građana općine Lukavac, a da poslove ne mogu obavljati već postojeća preduzeća uz reorganizaciju rada.

Pogledali smo u predložene statute koji se nalaze u materijalima sa prethodnih sjednica i saznali dosta zanimljivih informacija.

JP “Vodovod i kanalizacije” d.o.o. Lukavac i JP “Putevi i komunikacije” d.o.o. Lukavac svoje sjedište imalo bi u Domu kulture Lukavac!?

Prema statutima koji su dostupni u jednom od materijala za prethodnu sjednicu OV Lukavac, preduzeće “Vodovod i kanalizacije” bi obavljalo djelatnosti upravljanja, zaštite i održavanje objekata i uređaja za snadbijevanje pitkom vodom, tržnica i pijaca, a dodatno bi obavljalo poslove čišćenja, organizaciju sastanaka, upravljanjem nekretninama, djelovalo bi kao agencija za promociju (reklamu i propagandu), kao i ostale zabavne i rekreacijske djelatnosti.

Preduzeće “Putevi i komunikacije” prema statutu bavilo bi se upravljanjem, zaštitom i održavanjem javnih parkirališta, a dodatne djelatnosti bile bi proizvodnja komunikacijske opreme i električnih komponenti, djelatnostima satelitske komunikacije, posredovanjem u trgovini mašinama, industrijskom opremom, brodovima i avionima, računarskim programiranjem, internetskim portalima i kao agencija za promociju (reklamu i propagandu).

Oba preduzeća bi imalo svoje upravne i nadzorne odbore (predsjednik i dva člana), odbor za reviziju (predsjednik i dva člana), direktora preduzeća i najmanje 50 uposlenika (po preduzeću).

Troškove neuspjelog osnivanja snosio bi Osnivač tj. Općina Lukavac ili još tačnije, građani općine Lukavac.

Građani bi trebali biti ti koji će dati svoj sud, a mi ćemo tekst završiti izrekom: “Ko hoće nešto da učini, pronađe način, ko neće ništa da učini, nađe opravdanje” Pablo Picasso.

Podijeli ovaj članak
5 komentara
Subscribe
Notify of
5 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments

Sramotan pokusaj da se jos stranackih uhljeba natovari na budzet.

Neka ga je stid. Ako zeli nove firme neka krene u privatni sektor. Tako ce imati priliku zaposljavati podanike o SVOM trosku. Moze zaposliti sve dangube i istomisljenike. Stidi se,pogubio si konce. Na konto jednog setalista u toku 4 godine i rupa na ulicama nista nisi uradio za 1245 dana dosadasnjeg mandata. Nacelnice,stidim se nazvati vas tako, narusavate znacenje ove rijeci….ali, nacelnice Vi ste 1245 dana potrosili na borbu za povlastice te pozicije i odgovarajuci na svaki dobronamjeran komentar gradana a koji nije u skladu sa vasim misljenjem. To se zove bolest ega koju treba lijeciti dok nije kasno. A narod izgubljen, u ocaju da se rijesi ranije vlasti izabrala je gore zlo…unazadili ste Lukavac i potrosit cete 1460 dana ni u sta..Jedino ste dosljedni rekla kazala na FB. Zeljni ste paznje i velicanja, bolesno. Nema vise Tita, nema SFRJ budite se narode a vi stariji gradani budite nostalgicni a zivite sadasnjost jer imate minimalna primanja nema utopije i nema sigurnosti koja se gradi na lazima.

D.O.O delic za uhljebljavanje sluga , uvlakaca i preletaca hahahaha e delicu tvoja selacka lafina polahko izlazi na povrsinu