fbpx

Predstavljeni ciljevi i programski sadržaji “Dječijeg sajma 2015”

3 min. za čitanje

Programski sadržaji i humanitarno-društvena misija velikog događaja za malu raju, koji je već kao ideja naišao na odlične reakcije u tuzlanskoj regiji, predstavljeni su na danas održanoj press konferenciji.

Centralni dio manifestacije je sadržajan program, koji će tokom tri sajamska dana najvećim dijelom kreirati djeca iz tuzlanskih obdaništa, osnovnih škola i drugih odgojno obrazovnih ustanova, sa posebnim naglaskom na aktivnosti zbližavanja djece sa i bez poteškoća u razvoju.

DjecijiSajam1

-Prijatno smo iznenađeni velikim interesovanjem brojnih kolektiva koji žele nastupiti u revijalnom programu i kreiranju edukativnih sadržaja, tako da već imamo problem kako sve sadržaje smjestiti u tri dana. Izdvojila bih program obilježavanja Dana Evrope u koje će se uključiti značajan broj ambasada u BiH, te “Igre bez granica i predrasuda“ u kojima će ravnopravno nastupiti djeca tuzlanskih škola i ustanova koje edukuju djecu sa poteškoćama u razvoju – istakla je Sabina Mujezinović, projekt menadžerica “Dječijeg sajma 2015“.

Manifestacija će imati i sajamsku postavku sa proizvodima i uslugama namijenjenim igri, te zdravom i pravilnom razvoju i rastu djece. Humanitarno-društvenu misiju manifestacije, prepoznao je i prijatelj ovogodišnjeg Sajma, CryoSave, vodeća europska i svjetska banka matičnih ćelija koja u BiH djeluje od 2009. godine.

-Podržati i biti prijatelj Sajma je iskreno zadovoljstvo, jer od samog početka našeg rada u BiH CryoSave je prijatelj i djece i porodice, što smo pokazali kroz brojne društvene odgovorne projekte koje smo proveli u proteklih šest godina. Porodicama pomažemo da već sa rođenjem njihovog djeteta osiguraju zdravlje djeteta i cijele porodice, jer prevencija je najsigurniji put ka zdravlju – izjavila je Azra Habibija, menadžerica za izvršne poslove, marketing i medije CryoSave-a.

Tokom trajanja sajma najmlađi posjetitelji će imati priliku da prisustvuju brojnim edukativnim radionicama, za koje već u predasajamskom periodu vlada veliko interesovanje.

-Iako radimo sa svim uzrasnim kategorijama, posebnu pažnju posvećujemo radu sa djecom, za koje kurseve kreiramo sa posebnim akcentom na igru, radost i zabavu. Na tome ćemo bazirati i naš angažman u okviru Dječijeg sajma u Tuzli. Kroz otvorene radionice kod djece ćemo pokušati razviti ljubav prema stranim jezicima, naučiti ih prvim riječima njemačkog jezika ili obnoviti znanje koje već imaju – istakla je Admira Kalabić, direktorica i pedagoški savjetnik tuzlanske poslovnice Centra za njemački jezik Glossa.

Ulaz na sve sajamske sadržaje koji će se održavati u SKPC Mejdan je besplatan, a organizatori očekuje oko 20.000 posjetitelja.

Pokrovitelj manifestacije je Grad Tuzla, partner je kompanija Konzum, a prijatelji CryoSave, vodeća europska i svjetska banka matičnih ćelija. Programski sadržaji će se realizovati uz saglasnost Ministarstva obrazovanja, nauke, kulture i sporta Tuzlanskog kantona.

PR tim manifestacije „Dječiji sajam 2015“

OZNAKE:
Podijeli ovaj članak
Napišite komentar
Subscribe
Notify of
0 komentara
Inline Feedbacks
View all comments