fbpx

JAVNI KONKURS za popunu radnih mjesta državnih službenika u Općini Lukavac

16 min. za čitanje
Općina Lukavac

Na osnovu člana 24., a u vezi sa članom 74a. Zakona o državnoj službi u Federaciji BiH („Službene novine Federacije BiH” br. 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06 i 4/12) i člana 1. Zakona o preuzimanju Zakona o državnoj službi u Federaciji BiH („Službene novine TK” br. 12/10 i 1/12), Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, na zahtjev Općine Lukavac, objavljuje

01. Stručni saradnik za poslove protokola i saradnju sa nevladinim organizacijama u Stručnoj službi općinskog načelnika – 1 (jedan) izvršilac
02. Stručni saradnik za upravno rješavanje u vezi sa matičnim knjigama u Službi za opću upravu privredu i društvene djelatnosti – 1 (jedan) izvršilac
03. Stručni saradnik za praćenje plaćanja obaveza stranaka u Službi za budžet i finansije – 1 (jedan) izvršilac
04. Stručni saradnik za računovodstvo budžeta i trezora u Službi za budžet i finansije – 1 (jedan) izvršilac
05. Stručni saradnik za deminiranje i zaštitu od zaostalih ubojnih sredstava, obuku i evakuaciju u Službi civilne zaštite – 1 (jedan) izvršilac
06. Stručni saradnik za mjere sklanjanja ljudi i materijalnih dobara, zaštite i spašavanja od rušenja i klizišta i zaštite okoliša u Službi civilne zaštite – 1 (jedan) izvršilac

01. Opis poslova: vodi protokolarne poslove uključujući i vođenje dnevnih planova, sastanaka i obaveza općinskog načelnika; obavlja poslove vezane za organizaciju i protokol opštinskih manifestacija; priprema nacrte i prijedloge akata koje donosi općinski načelnik ili predlaže Općinskom vijeću; prati realizaciju odluka i zaključaka Općinskog vijeća koje se odnose na obavezu općinskog načelnika; organizuje prijem delegacija, grupa i pojedinaca iz zemlje i inostranstva, te po potrebi organizuje njihov boravak i smještaj na području Općine; vrši poslove vezane za ostvarivanje saradnje i realizaciju projekata sa inostranim subjektima, nevladinim organizacijama i organima i institucijama Evropske unije; vrši druge poslove po nalogu rukovodioca službe i neposrednog rukovodioca.

02. Opis poslova: vodi upravni postupak u vezi sa primjenom propisa o matičnim knjigama; prati propise iz nadležnosti odsjeka i pruža stručna uputstva i tumačenja tih propisa u cilju osiguranja zakonitosti akata kojima se rješava u upravnim stvarima i drugim poslovima iz okvira djelatnosti odsjeka; priprema odgovarajuće informacije i izvještaje od značaja za rad odsjeka; daje stručna mišljenja za primjenu zakona, drugih propisa i općih akata iz oblasti koja je u nadležnosti odsjeka; daje potrebna uputstva i prima prijave sa dokumentacijom osoba koje namjeravaju sklopiti brak; vodi upravni postupak po zahtjevima stranaka o ispravkama, dopunama i poništenjima upisa u matičnim knjigama rođenih, vjenčanih i umrlih; vrši na svečani način sklapanje braka; vrši cjelokupan unos i kompjutersku obradu podataka iz matičnih evidencija; vrši druge poslove po nalogu rukovodioca službe i neposrednog rukovodioca.

03. Opis poslova: prikuplja i vodi evidencije podataka o obavezama stranaka u vezi plaćanja obaveza prema općini; u saradnji sa šefom odsjeka učestvuje u evidentiranju dospjelih potraživanja i kompletiranju prateće dokumentacije, te vrši analizu potraživanja; obavlja sve poslove vezane za izradu opomena za nenaplaćena potraživanja, te u saradnji sa općinskim pravobraniocem i stručnim licima iz općinskih službi učestvuje u pripremi dokumentacije za utuživanje; sačinjava prijedloge protokola o plaćanju, ugovora o odgođenom plaćanju i sl., te vodi poslovnu korespondenciju i uspostavlja kontakte sa pravnim i fizičkim licima u cilju naplate potraživanja (izmirenje obaveza); sarađuje sa odgovornim licima službi za upravu u pogledu blagovremene dostave dokumentacije koja je osnov za knjigovodstveno evidentiranje potraživanja; daje prijedloge šefu odsjeka u vezi regulisanja naplate potraživanja i (ili) izmirenja obaveza putem ugovora, protokola, kompenzacija, cesija, vansudskih poravnanja i sl., naročito vodeći računa o vrsti i namjeni prihoda; prati propise iz oblasti budžeta, računovodstva budžeta i finansijskog izvještavanja na nivou FBiH, TK i općine, kao i druge zakone i propise (iz oblasti prava, građevinarstva, prostornog uređenja i sl.) koji su od značaja za obavljanje njegovih poslova; priprema mjesečne izvještaje o potraživanjima naplaćenim na osnovu preduzetih mjera, sa odgovarajućim prijedlozima i sugestijama; obavlja i druge poslove po nalogu šefa odsjeka.

04. Opis poslova: analitički razrađuje utvrđeni Kontni okvir; prema ukazanoj potrebi predlaže otvaranje novih konta radi provođenja načela jednoobraznosti u evidenciji i izvještavanju i usaglašavanju računovodstvene metodologije Trezora; neposredno koordinira finansijsko-računovodstvenim operaterima i službama budžetskih korisnika u provođenju odgovarajućih uputstava, pravilnika i ostalih propisa kojima se reguliše način evidencije poslovnih promjena; obavezan je poznavati i učestvovati u usavršavanju postojećih aplikativnih rješenja modula pomoćnih knjiga i Glavne knjige; vrši otvaranje i zatvaranje perioda u Glavnoj knjizi; vrši transfere transakcija iz pomoćnih knjiga u Glavnu knjigu; vrši analizu knjigovodstvenih kartica radi provjere realnosti i knjigovodstvenih stanja; učestvuje u izradi mjesečnih i kvartalnih izvještaja o izvršenju budžeta i analizi primjene računovodstvenih standarda; priprema podatke i vrši izradu polugodišnjih i godišnjih obračuna; vodi računa o potrebi uvođenja pomoćne evidencije po Pravilniku o računovodstvu i računovodstvenim politikama; odgovoran je za svoj rad i o tome podnosi periodične izvještaje o radu; obavlja i druge poslove po nalogu šefa.

05. Opis poslova: izrađuje i ažurira bazu podataka o kontaminiranosti područja općine Lukavac od mina i zaostalih ubojnih sredstava; izrađuje i ažurira bazu podataka o područjima općine Lukavac na kojima je izvršeno deminiranje; izrađuje prijedloge projekata za deminiranje i prijedloge projekata za trajno obilježavanje rizičnih površina; izrađuje godišnji prijedlog prioritetnih lokaliteta za deminiranje i prioritetnih lokaliteta za trajno obilježavanje; izrađuje godišnji prijedlog potrebnih finansijskih sredstava za potrebe deminiranja i trajnog obilježavanja; izrađuje tipske izvještaje i godišnji izvještaj o realizovanim aktivnostima u oblasti deminiranja i uklanjanja zaostalih ubojnih sredstava; vodi evidenciju o početku, dinamici i završetku aktivnosti na deminiranju i trajnom obilježavanju rizičnih površina na teritoriji Općine; upoznaje fizička i pravna lica sa propisanim sigurnosnim uslovima na terenu tokom izvođenja deminerskih radova; posreduje kod fizičkih i pravnih lica na obezbjeđenju imovinsko-pravnih uslova za izvođenje deminerskih radova na terenu; po završetku deminerskih radova vrši prijem deminerskog radilišta; vrši obučavanje i upozoravanje građana i ciljnih grupa na opasnosti od mina i zaostalih ubojnih sredstava; ostvaruje saradnju sa nevladinim organizacijama i predstavništvima drugih zemalja u Bosni i Hercegovini na iznalaženju finansijske pomoći za poslove deminiranja i predlaže mjere za unapređenje procesa deminiranja; koordinira poslove deminiranja i uklanjanja neeksplodiranih ubojnih sredstava sa Kantonalnom upravom civilne zaštite i Centrom za uklanjanje mina u Bosni i Hercegovini; organizuje, koordinira i prati provođenje mjere evakuacije ugroženog stanovništva; vrši uviđaj na terenu i po potrebi upravlja službenim vozilom; obavlja i druge poslove u skladu sa Zakonom i drugim propisima po nalogu pomoćnika općinskog načelnika.

06. Opis poslova: prikuplja podatke koji se odnose na vršenje sljedećih mjera zaštite i spašavanja: sklanjanje ljudi i materijalnih dobara, zaštita i spašavanje od rušenja i klizišta i zaštita okoliša; učestvuje u izradi procjene ugroženosti i planova zaštite i spašavanja za navedene mjere zaštite; vodi evidenciju o stanju sklonišnog fonda i prati tekuće održavanje skloništa; provodi procedure izdavanja skloništa pod zakup, te vrši kontrolu njihovog korištenja; izdaje saglasnost na dio projektne dokumentacije koja se odnosi na zaklone za objekte u izgradnji, kao i one koji su u postupku legalizacije; priprema prijedlog za nabavku materijalno tehničkih sredstava za upotrebu u skloništima; priprema podatke i predlaže preventivne, operativne i sanacione mjere za zaštitu i spašavanje od rušenja; priprema podatke vezane za katastar klizišta; priprema podatke vezane za stanje zagađenosti vode, zemljišta i zraka; priprema izvještaje u procjeni šteta od prirodnih i drugih nesreća; obavlja i druge poslove vezane za koordiniranje i provođenje stručno-operativnih poslova civilne zaštite; vrši uviđaj na terenu i po potrebi upravlja službenim vozilom; obavlja i druge poslove u skladu sa Zakonom i drugim propisima po nalogu pomoćnika općinskog načelnika.

Uvjeti: Pored općih uvjeta predviđenih članom 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine, kandidati trebaju ispunjavati i slijedeće posebne uvjete, utvrđene Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji:

Za poziciju 01:
-VSS/VII stepen stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja koje se vrednuje sa najmanje 180 ECTS bodova – pravne struke ili upravne struke,
-najmanje 1 (jedna) godina radnog staža u struci nakon sticanja visoke stručne spreme.

Za poziciju 02:
-VSS/VII stepen stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja koje se vrednuje sa najmanje 180 ECTS bodova – pravne struke ili upravne struke,
-najmanje 1 (jedna) godina radnog staža u struci nakon sticanja visoke stručne spreme.

Za poziciju 03:
-VSS/VII stepen stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja koje se vrednuje sa najmanje 180 ECTS bodova – ekonomske struke,
-najmanje 1 (jedna) godina radnog staža u struci nakon sticanja visoke stručne spreme.

Za poziciju 04:
-VSS/VII stepen stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja koje se vrednuje sa najmanje 180 ECTS bodova – ekonomske
struke,
-najmanje 1 (jedna) godina radnog staža u struci nakon sticanja visoke stručne spreme,
-poznavanje rada na računaru,
-certifikat za certificiranog računovođu.

Za poziciju 05:
-VSS/VII stepen stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja koje se vrednuje sa najmanje 180 ECTS bodova- fakultet sigurnosti i pomoći ili fakultet civilne zaštite,
-najmanje 1 (jedna) godina radnog staža u struci nakon sticanja visoke stručne spreme,
-poznavanje rada na računaru,
-završena obuka za poslove instruktora za upozoravanje na opasnost od mina,
-položen vozački ispit “B” kategorije.

Za poziciju 06:
-VSS/VII stepen stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja koje se vrednuje sa najmanje 180 ECTS bodova – fakultet sigurnosti i pomoći ili fakultet civilne zaštite,
-najmanje 1 (jedna) godina radnog staža u struci nakon sticanja visoke stručne spreme,
-poznavanje rada na računaru,
-certifikat međunarodnih standarda i zakonske regulative iz područja sigurnosti i zdravlja
na radu, požarne sigurnosti i zaštite okoliša u BiH,
-položen vozački ispit “B” kategorije.

Prijavljivanje na konkurs:
a) Kandidati koji su evidentirani u Registru državnih službenika Federacije BiH koji vodi Agencija za državnu službu Federacije BiH (postojeći državni službenici), prijavljuju se na konkurs dostavljanjem uredno popunjenog prijavnog obrasca Agencije (može se preuzeti u prostorijama Odjeljenja Agencije za Tuzlanski i Posavski kanton, Trg Slobode bb, 75 000 Tuzla ili na web stranici Agencije za državnu službu FBiH www.adsfbih.gov.ba).
b) Ostali kandidati dužni su dostaviti slijedeću dokumentaciju (original ili ovjerene kopije):
1.fakultetsku diplomu (nostrificirana diploma, ukoliko fakultet nije završen u BiH ili je diploma stečena u nekoj od država nastaloj raspadom SFRJ, nakon 06.04.1992. godine),
Napomena: diplome koje nisu ovjerene pečatom obrazovne institucije i koje nisu potpisane od ovlaštenih lica izdavaoca neće se uzeti u razmatranje;
2.potvrdu/uvjerenje o radnom stažu u struci, nakon završene visoke stručne spreme (primjer potvrde/uvjerenja o radnom stažu u struci, nalazi se na web stranici Agencije: www.adsfbih.gov.ba ),
3.kandidati koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli VII stepen stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, dužni su dostaviti i:
-dokaz da su zaposleni u organu državne službe kao namještenici i dokaz o pet godina radnog iskustva u organima državne službe, nakon položenog stručnog ispita za namještenika, izdati nakon objave javnog konkursa,
-dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenika,
4.dokaz o poznavanju rada na računaru – za pozicije 04,05,06,
5.certifikat za certificiranog računovođu – za poziciju 04,
6.vozačka dozvola „B” kategorije – za pozicije 05,06,
7.uvjerenje o završenoj obuci za poslove instruktora za upozoravanje na opasnost od mina – pozicija 05,
8.certifikat međunarodnih standarda i zakonske regulative iz područja sigurnosti i zdravlja na radu, požarne sigurnosti i zaštite okoliša u BiH – za poziciju 06,
9.popunjen prijavni obrazac Agencije za državnu službu FBiH (može se dobiti u prostorijama Odjeljenja Agencije za Tuzlanski i Posavski kanton , Trg Slobode bb, 75000 Tuzla ili na web stranici Agencije za državnu službu FBiH www.adsfbih.gov.ba).

Kandidati koji dostave dokaz o položenom stručnom upravnom ispitu, javnom ispitu za državne službenike u institucijama Bosne i Hercegovine ili pravosudnom ispitu izuzimaju se od polaganja ispita općeg znanja.

Napomena: U slučaju da Agencija ne raspolaže podacima koji se odnose na pojedine uslove konkursa, kandidati koji imaju status državnog službenika, biće dužni potrebne dokaze o ispunjavanju uslova konkursa, dostaviti Agenciji u roku od 5 dana od dana prijema obavijesti Agencije kojom se traži dostavljanje dokaza.

O datumu, vremenu i mjestu polaganja Ispita općeg znanja i stručnog ispita, kandidati će biti obavješteni putem web stranice Agencije za državnu službu Federacije BiH, www.adsfbih.gov.ba. Imena kandidata se ne objavljuju.

Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita općeg znanja i /ili polaganju stručnog ispita, smatrat će se da je odustao od učešća u konkursnoj proceduri, o čemu neće biti pismeno obavještavan.

Izabrani kandidati su dužni u roku od 8 dana od dana prijema obavještenja o rezultatima konkursa, dostaviti Agenciji sve dokaze o ispunjavanju uvjeta konkursa.

Prijavu na konkurs, odnosno sve tražene dokumente treba dostaviti u roku od 15 dana od objave javnog konkursa u «Službenim novinama FBiH», putem pošte, preporučeno na adresu:

Agencija za državnu službu Federacije BiH
Odjeljenje Agencije za Tuzlanski i Posavski kanton
Trg Slobode bb, 75 000 Tuzla
sa naznakom:

”Javni konkurs za popunu radnih mjesta državnih službenika
u Općini Lukavac”

Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave, neće se uzeti u razmatranje.

Podijeli ovaj članak
5 komentara
Subscribe
Notify of
5 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments

Ovo je početak kraja (nadam se) stranačkog izmišljanja radnih mjesta u institucijama i organima uprave. SRAMOTA za inteligenciju. Posle ovog konkursa za očekivat je da se raspiše i konkurs za pregledača cipela načelniku, referenta za dugmad, stručno lice za nadzor i evidentiranje muha i paukova po opštini, referent za promahu i……… mogućnosti su neiscrpne, a opština puna sposobnih za stvaranje novih radnih mjesta.

Očito je da “la familia”, što je drugi naziv za mafiju, i sama uviđa da su ovo posljednji momenti opstanka na vlasti. Ovo je udomljavanje podobnih i familijarno povezanih individua koje nikad neće dostići nivo državnih službenika. Nadamo se, da do uspostave nove, narodne vlasti neće isteći probni period za pripremljene službenike i da će novi načelnik a i novi sastav Općinskog vijeća metlom počistiti ove “familijarne” službenike.

Zadnji trzaji nakaradne vlasti

Zakon o državnoj službi FBiH, pruža velike mogućnosti za manipulaciju. samim tim da načelnik ili rukovoditelj organa uprave bira kandidata sa liste uspješnih govori sve. u taj zakon je ugrađena korupcija, ozakonjena i samim tim su pogažena i oduzeta građanska prava velikog broja građana. Ovaj zakon također pruža i mogućnost izmišljanja radnih mjesta, a onda se priziva MMF i WB za ubrizgavanje kredita, koji će vraćati gladni i obespravljeni građani. Njihovo kabadahijsko ponašanje, jedino narod može zaustaviti i to ne na izborima!!! I šta se čeka više?

Jest pošten načelnik borac protiv korupcije kao što je govorio na zadnjem skupu pred izbore a samo slike što im nije stavio!