fbpx

Istražili smo: Zašto veliki dio grada nema uličnu rasvjetu iako se godišnje uloži više od 500.000KM

2 min. za čitanje

U nadležnoj općinskoj službi saznali smo da je u pitanju kvar uzrokovan saobraćajnom nesrećom, koja se dogodila u novom dijelu grada. Radovi na terenu su bili u završnoj fazi, a njihovo okončanje se mogu očekivati u četvrtak.

Općina Lukavac ima izuzetno razvijenu mrežu ulične rasvjete, a ona podrazumijeva stepen pokrivenosti od 80% u trideset i jednoj mjesnoj zajednici. Rasvjetu nemaju samo Panjik i Rosulje. Mreža je duga skoro 300 kilometara i čine je 104 trafoa i 6 000 svjetiljki.

Izgradnja,  održavanje i potrošnja finansiraju se iz općinskog budžeta. Iako je to slučaj u mnogo drugih općina, stanovnici naselja u općini Lukavac nemaju obavezu participiranja u troškovima ulične rasvjete. Iz budžeta se za potrošnju električne energije godišnje izdvaja 505 000 KM. Kako bi se smanjili troškovi i povećao stepen energetske efikasnosti u posljednje vrijeme ugrađivani su novi uklopni satovi , a kontinuirano se radi i na izmjeni starijih novim, štednim sijalicama.

Od 2011.godine održavanje ulične rasvjete povjereno je J.P.“Rad“ Lukavac ,a finansira ga Općina Lukavac. Za to se godišnje izdvoje dodatna sredstva u visini od 100 000 KM.

Proširenje mreže se nastavlja. Trenutno se provode dva projekta i to: ugradnja štednih sijalica u ulici Branilaca Bosne  i izgradnja rasvjetne mreže u novoj industrijskoj zoni u ukupnoj vrijednosti od 170 000 KM.

OZNAKE:
Podijeli ovaj članak
4 komentara
Subscribe
Notify of
4 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments

a turski lukavac ko šiša…

Alma ja cu ti ugradit rasvjetu ..

prva kisa cim padne nema ni rasvjete ni semafora, i kad radi rasvjeta kao lajt sou… in the disco…

Sve ide po projektima ??
jedino u Srednjoj Dobosnici nikad nije zavrsena rasvjeta do kraja-sta vise nije nikad ni bio projekat za Srednju Dobosnicu nego ostatak lampi i stubova se ugradivao.
Potrudili su se oni na dva puta (ostatkom opreme ) da urade pola rasvjete u Srednjoj Dobosnici dok ostatak druga polovica vjerovatno nece biti nikad zavrsen.